Rygoje įvyko pirmas Baltijos šalių žiedinių lenktynių etapas. Saulėta diena ir pavasariškai šiltas oras puikiai atitiko dalyvių ir žiūrovų gausą.
Lenktynėse dominavo BMW markės automobiliai, bet jiems atsipūsti neleido mažalitražės ir kur kas silpnesnės, bet nelėtesnės Hondos.

images/photoalbum/album_17/ryga005.jpg


Galingiausioje “Baltic OPEN 1” klasėje dalyvavo 5-ki automobiliai. 4-ri iš jų buvo BMW markės ir 1-nas Honda S2000 automobilis, kurį vairavo Andrius Firantas.
Po kontrolinių važiavimų Lenktynininkai startavo tokia eilės tvarka:

1. Vitalijs Kalmi BMW M3 LV
2. Rimas Blažulionis BMW LT
3. Andrius Firantas Honda S2000 LT
4. Robertas Graudinis BMW LT
5. Rytis Garbaravičius BMW LT

images/photoalbum/album_17/ryga002.jpg


Kadangi atskirose klasėse dalyvių buvo po šešis ar po tris, tai visos klasės buvo sujungtos į vieną bendrą startą, kurio metu išviso buvo 22 dalyviai. Andrius Firantas su Honda S2000 startavo iš 5-tos pozicijos.

images/photoalbum/album_17/ryga003.jpg


Po sėkmingo starto Andrius šoktelėjo i 2-rą vietą. Tačiau ilgiau tuom pasidžiaugti sutrukdė netikėtas ir nelauktas elektros gedimas. Automobilis tiesiog „išsijungė“. Po pasistovejimo ant pievelės (kaip įtariama) OMP firmos masės išjungėjas „atsigavo“. Tačiau per tą laiką varžovai spėjo aplėkti du ratus. Taigi per likusius 7-nis ratus Andrius spėjo dasikapstyti iki 17-tos pozicijos.

images/photoalbum/album_17/ryga006.jpg


Anras startas buvo neką blogesnis už pirmąjį. Honda S2000 po pirmo rato iš 17-tos vietos šoktelėjo į 5-tąją vietą. Likus keletui ratų iki finišo įtampos neatlaikė Rimas Blažulionis su BMW. Pasinaudojęs Rimo klaida Andrius šoktelėjo į 4-tą vietą. (Savo klasėje į 2-rą vietą)

images/photoalbum/album_17/ryga004.jpg


Susumavus dviejų važiavimų taškus visi B-OPEN 1 klasės vairuotojai išsirikiavo lygiai ta pačia tvarka kaip ir startavo.

1. Vitalijs Kalmi BMW M3 LV
2. Rimas Blažulionis BMW LT
3. Andrius Firantas Honda S2000 LT
4. Robertas Graudinis BMW LT
5. Rytis Garbaravičius BMW LT

images/photoalbum/album_17/ryga001.jpg


Gytės ir Tomo varžybų nuotraukas rasite čia.

Latviškas varžybų nuotraukas rasite čia.

Drift mag straipsni rasite čia.

Tovera-sport straipsni rasite čia.


Lenktynės 1/2



Lenktynės 2/2

Komentarai
#1 | HellChilD · 2010 May 05 17:44:41
Super reportazas, neskaitant to digital spidometro kuris pasaldino greiti, visu 30km/hGrin kas labiausiai patrauke demesi tai nelyginamai trumpesnis stabdymo kelias lyginant su konkurentaisWink
#2 | Schummy · 2010 May 06 09:59:35
Tikslu greiti rodo kameros parodymai. Hondos spydometras rodo "pievas" nuo tada kai pasikeiciau galinio reduktoriaus pora. Be visa to jis rodo Mp/h o ne Km/h. Kaskarta ijunges degima turiu perjunginet is myliu i kilometrus. Sy kart netas galvoje buvo Smile
O del stabdymo tai kas keisciause ORGINALUS HONDOS S2000 stabdziai!!!! Smile))
#3 | Askeras · 2010 May 24 21:38:29
kodel pasirinkai butent medzio plokste dugnui daryt? del tvirtumo,galimybes forma isgaut?
#4 | Schummy · 2010 May 26 10:00:21
Na kadangi sita dregmei atspari plokste yra placiai naudojama auto sporto pasaulyje, tai as ja ir pasirinkau. Tiesiog kainos ir materijos santykis, sitas priimtiniausias. Darant is stiklo audinio, ar is anglies pluosto vistiek reik pirma pasidaryti sablonus is ko nors. Juos patikrinti, pateisinti arba ne, ir tada imti daryti forma liejiniui.
Tai kaip ir be pasirinkimo pasirinkau butent medzio plokste dugnui daryti Smile
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nėra reitingų.
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
S2000.lt E-Paštas
Facebook

Vieša apklausa
Kokios spalvos S2000 Jums labiausiai patinka?

Juoda

Balta

Sidabrinė

Geltona

Mėlyna

Raudona

Kita