Estijos kurortiniame miestelyje Pernu “Audru ring” žiede įvyko trečias Baltijos šalių ir atviras Lietuvos žiedinių lenktynių etapas. Permainingi orai, stiprus vėjas, priešingai nei per antrą etapą – saulutė, nelepino nei žiūrovų, nei dalyvių. Ypač tų kurie tam nebuvo pasiruošę.

images/photoalbum/album_57/dsc_0307.jpg


Galingiausioje “Baltic OPEN 1” klasėje užsiregistravo tik 4-ri dalyviai. Jų gretose atsirado dar BaTCC žiedo trasoje nematytas Mercedes Benz 190 Evolution, kurį vairavo Paulius Giniūnas. Kiti trys dalyviai, dalyvaujantys nuo pat pirmųjų etapų tai : BMW fanai, Rotoma racing komandos lenktynininkai Robertas Graudinis, Rytis Garbaravičius ir Xtra Racing komandai atstovaujantis lenktynininkas Andrius Firantas su Honda S2000 bolidu.

images/photoalbum/album_57/est073.jpg<br />


Treniruočių dieną užtikrintai greitai važiavęs Andrius Firantas, varžovams nepalikdamas vilčių nugalėti kitos dienos varžybose, su nekantrumu laukė kitos dienos. Tačiau ta kita diena, lenktynių diena, nebuvo tokia maloni kaip treniruočių. Iš pačio ryto nesėkmingas nutikimas visai kita linkme pakreipė visą varžybų eigą. Per rytinę treniruotę ruso Oleg Kvitka vairuojamas Honda civic TypeR rėžė į Andriaus Firanto vairuojamą Honda S2000 priekini ratą. Ko pasekoje buvo išmuštas priekinis dešinysis ratas. Lauko sąlygom, akies tikslumu ratą pavyko pastatyti į vizualiai jam tinkančią vietą. Na, bet taip greitai važiuoti kaip per treniruotes jau buvo nebeįmanoma. Bet važiuoti „ant įtampos“ buvo galima.

Taigi po kvalifikacinių važiavimų lenktynininkai startavo tokia eilės tvarka:

1. Andrius Firantas Honda S2000 LT
2. Robertas Graudinis BMW LT
3. Rytis Garbaravičius BMW LT
4. Paulius Giniūnas MB LT

Kadangi atskirose klasėse dalyvių buvo po penkis ar po tris, tai kaip visada visos klasės buvo sujungtos į vieną bendrą startą, kurio metu išviso buvo tik 11 dalyvių. Andrius Firantas su Honda S2000 startavo iš 5-tos pozicijos. Į priekį praleisdamas treniruočių diena lėčiau važiuojančius lenktynininkus.

images/photoalbum/album_57/est062.jpg<br />


Po nesėkmingų rytinių treniruočių, per startą Andrius su Honda S2000 “strigo” dėl priešais jį ant starto užmigusios Opel astros. Pirmame posūkyje praradęs lyderio poziciją, sekančiame rate, neįvertindamas pakitusios ratų geometrijos Andrius dar ir padarė klaidą. Taip prieš save praleisdamas lėtesnius sportininkus. Likus vienam ratui iki finišo Andrius prisivijo savo varžovą, stabiliai važiuojantį Robertą Graudinį, kuris buvo gerokai atitrūkęs. Laiko nebebuvo, reikėjo lenkti, tačiau ir vėl neįvertindamas pakitusios ratų geometrijos Andrius toje pačioje vietoje padarė dar grubesnę klaidą. Taip leisdamas Robertui užtikrintai laimėti pirmąjį važiavimą.

images/photoalbum/album_57/est083.jpg


Antrasis startas, buvo pats baisiausias apie kokį tik buvo galima pagalvoti lenktynininkui, kuris neturi lietaus padangų lyjant gausiam lietui. Priešingai nei kitiems, kaip tik tai nutiko Andriui. Bet tai nebuvo blogiausias dalykas, kuris galėjo nutikti. Dėl nežinomų priežasčių atsisakė savo darba dirbti priekinės Honda S2000 “lempos” kurios yra privalomos lyjant lietui. To pasekoje Hondai S2000 buvo uždrausta tęsti varžybas.

images/photoalbum/album_57/est097.jpg


Susumavus dviejų važiavimų taškus B-OPEN 1 klasės vairuotojai išsirikiavo tokia eilės tvarka.

1. Robertas Graudinis BMW LT
2. Rytis Garbaravičius BMW LT
3. Andrius Firantas Honda S2000 LT
4. Paulius Giniunas MB LT

Linos varžybų nuotraukas rasite čia.



Komentarai
Komentarų dar neparašyta.
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungtiarba užsiregistruoti, jeigu norite balsuoti.

Nėra reitingų.
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
S2000.lt E-Paštas
Facebook

Vieša apklausa
Kokios spalvos S2000 Jums labiausiai patinka?

Juoda

Balta

Sidabrinė

Geltona

Mėlyna

Raudona

Kita