Sveiki, mane domina du automobiliai Honda S2000 ir Nissan 350Z. Esu japonisku auto fanas, ir siaip jau Honda fanas, todel domiuosi S2000 modeliu, taciau negaliu nepastebeti ir Z350 varianto. Radau cia tokius techninius duomenis ir aprasyma:
Ar teisybe cia parasyta? Gal kas buvot susidure ir su Nissan 350Z, butu idomu palyginti siuos du automobilius. Kokie realiai siu automobiliu pliusai ir minusai, ar apsimoka pirkti is JAV?
Nesu vaziaves su 350Z tai pasvarstysiu daugiau teoriskai ir ka esu girdejes/skaites. Techninem charakteristikom abu automobiliai panasus. Nissanas sunkesnis, variklis 3.5L nors ir galingensis bet papildomas svoris ta skirtuma sueda. Svorio pasiskirstymas pas 350Z blogensis, todel blogiau valdosi. 350Z projektuotas kaip kupe, S2000 kaip roudsteris, o is kupe padarytas roudsteris visada yra blogiau, nes dazniausiai palieka ta pacia remo konstrukcija, del ko jis buna per silpnas ir maziau atsparus susukimo jegai. 350Z Lietuvoj yra daugau, tai gal turetu but kazkiek lengviau su kebulo dalim. 350Z civilines atsakomybes draudimas bus brangus del kubaturos, S2000 draudima skaiciuoja kaip iki 2L Nepaskutinej vietoj grozis - asmeniskai man 350Z negrazus, bet cia aisku skonio reikalas. O siaip aplomai kalbant tai S2000 vienareiksmiskai Kaip manau ir daugumai cia esanciu Bet tikriausiai nissano forume kalbama atvirksciai
Del pirkrimo is JAV tai keistas sakyciau tavo klausymas, cia dauguma turi S2000 parveztus is JAV, europoje ir S2000 ir 350Z zymiai brangesni. Su registracija bent jau man problemu nebuvo, reikia tik gale priesrukinio ir priekyje is gabaritu islupti geltonus reflektorius. Del nissanu registravimo sunkumo nieko nezinau.
Redagavo Garis 2009.03.10 08:22
pilnai pritariu Gariui.
Pridesiu tik tiek, kad kuomet Top gear'as testavo 350Z jiems yspudzio nepaliko auto dinamika ir "pigios" salono apdailos (kadangi si masina buvo skirta USA rinkai, o ten plasmase yra madinga)
Ar teisybe cia parasyta? Gal kas buvot susidure ir su Nissan 350Z, butu idomu palyginti siuos du automobilius. Kokie realiai siu automobiliu pliusai ir minusai, ar apsimoka pirkti is JAV?
Mindaugai, kiek zinau, ir teko girdeti tai nuo 2009 04 24 bus praktiskai neimanoma uzregistruoti auto is USA, o jei ir pavyks, tai su labai dideliais nuostoliais.. mano galva, nuo tos datos nebeapsimokes varytis masinos is USA, nebent ji pagaminta iki 198.. kazkelintu metu, tuomet nereikia sertifikato. pataisykit jei klystu
Labai geras pazystamas, "Autochemijos" savininkas. Turejo s2000. uzsimane 350Z. nusipirko. Pasivazinejo. Dar db turi. (neparduoda)
Sake kad nori sugryzt prie s2000. Nes nevaldo 350Z
Man asmeniskai tiek S2000 tiek 350Z labai grazios mashinos. Pazvelgus i salono plasmases tai turbut nereik nieko sakyt
Eskes pliusas tas kad roudsteris. Jo verte visada bus didesne nei caupe.
geras klausimas .as turbut pirkciau z350 man patinka jos didelis variklis dauk sukimo momento (ko visai neturi s2000) brembo stabdziai, blokiruote geresne. kupe vietos daugiau 2 rarus idesi, pas s2000 tik 1 netgi greitesne uz s2000. daugiau man niekas nepatinka tam automobilij
kodel honda negaletu pagamint rotsterio 3,5l
as skaitau kad abu savotiskai geri automobilai
abu su pliusai ir su minusais
Nu as nzn jei tinka galiu palygint su G35 Coupe. Kaimynas dar nespejo savo 350Z dasivest galu da nevaziavau, bet manau netoli tas 350Z nuo G35. Kas is manevravimo dalies tai nzn, as kai nemoku vairuot tai ten super visos praslydimo kontroles ir pan ko S nera, bet chia nuo vairuotojo priklauso.
O vat isjungus ta antipraslidimo sistema G35 pasidaro totaliu gaidziu - prasisuka tie ratai, vairuot nebeina tos masinos uzmynus gerai.
S nu duodi gazo, nu slysteli, pasigauna staigiai ir nuleki, su G35 ten gali ir nesuprast kaip griovy atsidursi. bet cia tik tokiem kaip man - neprofam.
Del dinamikos G35 i sedyne remia iskarto, S tik nuo vtec, bet abi ta 100 per ~6s daro tai chia nzn koks skirtumas.
Del kuro sanaudu, nu S tai kuro sanaudos yra skaicius 12 ir viskas, labai lengva isimint, sakykim G35 kuro sanaudu skaiciavimo metodika dar paprastesne, jei dugnais vazineji 1km - 1lt.
Daugiau nzn del salono 350Z tai salonas kaip salonas - eilinis, S salonas - tobulas, vietos daugiau nei reikia tiek daiktam tiek siaip (su G35 nelyginu nes ten pagal kita psichologija).
Dar gal pliusas kad S draudimas gerokai pigesnis, bet chia pliusas tik tokiem kaip man neturintiem 23 metu turbut.
Tiesa is to linko kur numetei review, tikra tiesa parasyta apie audio sistema, ji isties popierine, bet as atkreipiau demesi, kad as tiesiog nejungiu magelio S, muzika groja is po kapoto.
Del zemo sukimo momento prie zemu apsuku, nu nzn as tokio dalyko nepastebejau, ji pakankamai gerai vaziuoja ir zemom apsukom netgi labai gerai.
Tiesa del registravimo/technines statsku, jo S dekingas variantas - rukas gale pasikabina (AP2 net nieko daryt nereik i atbuline statai raudona lempute... blia... o kazi gal ir AP1 sitas bairis gautus) ir gabaritus susitvarkai arba islupi geltonus stikliukus arba igrezi i ilgosios reflektoriu, nu darbo ir sanaudu minimaliai gal koks 20lt. 350z deja dar tenka ir sparnus greziot, ir laidus karpyt, zinau nes dariau tai.
Nu situ abieju masinu minusas gal tas kad chia kai nesantuokinis vaikas, jau kaip nusipirksi taip ir turesi ilgam, pirkeju jom ner.
medas parašė:
Ar teisybe cia parasyta? Gal kas buvot susidure ir su Nissan 350Z, butu idomu palyginti siuos du automobilius. Kokie realiai siu automobiliu pliusai ir minusai, ar apsimoka pirkti is JAV?
Mindaugai, kiek zinau, ir teko girdeti tai nuo 2009 04 24 bus praktiskai neimanoma uzregistruoti auto is USA, o jei ir pavyks, tai su labai dideliais nuostoliais.. mano galva, nuo tos datos nebeapsimokes varytis masinos is USA, nebent ji pagaminta iki 198.. kazkelintu metu, tuomet nereikia sertifikato. pataisykit jei klystu
is kur cia tokios zinios del registravimo? ir kas keisis?
nuno,
bus atliekama pilna masinos ekpertize, ar stabdziai atitinka europos standartus, ar apiplovimas xenonu yra, ar autolevelingas yra ir pns..kazkur turejau visa straipsni apie pakeitimus, jei labai reikia galiu paieskoti
nors va tik ka skambinau i tuvlita, tai sake kad apiplovimas butinas, ir automatinis lepmu reguliavimas, taippogi.. tai daba siek tiek pasimeciau, bo kiek visi sneka, tai nera butina.. arba kad niekas nieko nesake del to, zodziu uzsiparinau konkreciai..
ir dar, paskambinau, paklausti kiek kainuoja sertifikacija, atsakymas: "vietoj suderesi".. sakau, tai gal konkreciau,pas mane lengvoji masina, sako px, lengvoji ar ne, vietoj susnekesim.. skambinau i ukmerge
viskas jiems butina, o draugas sestadieni su TypeR Civic'u praejo be problemu TA. lempos lesines, bet jokiais plovimais ir levelinimais nekvepia + dar latvis min 5000K xenonus sudejes.
manau, ankstoka parintis. jau kazkada rasiau, kad kai norejau VW New Beetle Vilniuj sertifikata gauti, pasiunte toli, nes "tokia masina negaminama". pagyvensim, pamatysim, kaip dabar bus. kazkur sklido gandai, kad prates dabartine tvarka. belieka to ir tiketis