Amortikai
|
Ahoy |
parašyta 2008.09.22 06:47
|

Pradedantis narys

Pranešimai: 18
Įstojo: 2008.05.18 22:22
|
Sveiki, noriu paklaust ar kazkam teko keisti? Dunksi galinis zaraza tai gerai butu isgirsti kur ieskot.
Is hodos gamyklinius emet, o gal kas kitus pigiau/geriau susidejo ir OK? |
|
|
|
woogie |
parašyta 2008.09.22 07:04
|

Veteranas

Pranešimai: 103
Įstojo: 2008.08.15 09:41
|
As turiu viena sveika kairiji "Koni yellow". Galiu ji atiduot uz alaus buteli Buvau uzsisakes is Statu galiniu komplekta, nes desinisis buvo mires. Apsiejo ape 700 Lt.
Redagavo woogie 2008.09.22 07:23
|
|
|
|
agent |
parašyta 2008.09.22 08:43
|

Narys

Pranešimai: 36
Įstojo: 2008.08.18 11:12
|
+1 for Koni. already good enough for the track, still good enough for the road  |
|
|
|
Garis |
parašyta 2008.09.22 09:21
|

Super Administratorius

Pranešimai: 417
Įstojo: 2010.10.14 12:35
|
Nu bet jei jau det Koni tai reik keisti visus amortikus, ne viet tik gala. O siaip jei jau det tai det coilus - Tein, KW, Apexi, BuddyClub... kainuos statuose nuo 1000$ prasideda uz visa komplekta. |
|
|
|
woogie |
parašyta 2008.09.22 09:53
|

Veteranas

Pranešimai: 103
Įstojo: 2008.08.15 09:41
|
na man masina su tais amortikais parejo. Suminkstinus iki galo visai komfortiskai vaziuoja per musu sunkelius (netgi minksciau uz buvusi akkorda kupe CD9 su raudonais, atrodo koniais), o pasukus iki galo "FIRM" kietumas kaip skarbankes pasidaro. Dar galim puse colio suzemint permovus fiksacini zieda. Man paciam zemiau ir nereik...
http://cgi.ebay.c...0253306896
va, bahurs naudotus parduoda uz padoria kaina
Redagavo woogie 2008.09.22 09:56
|
|
|
|
Hassan |
parašyta 2008.09.23 14:29
|

Patyręs narys

Pranešimai: 72
Įstojo: 2007.12.12 11:56
|
Turejau koni geltonus ant savo B16 civico - ispudziai teigiami, bet su tokia konfiguracija kokia buvo pas mane - tikrai ne gatvei (kietos spyruokles ir beveik iki galo prisukti). Nebandziau naudoti su standartinem spyruoklem ir minktu steupu.
Del coiloveriu - o kam jie gatviniam vazinejimui? dauguma bus kieti, kainuos gerokai brangiau uz tik amortikus ir, kas svarbiausia, tai grynai mados reikalas, gatviniam vazinejimui viso to beprotisko reguliavimo visai nereikia.
Ai, ir kaip jau kazkas minejo - jei keisti i nestandarta, tai keisti visus keturis, o ne po viena, ar du. Apie viena isvis nera ko kalbet, o pakeitus tik viena asi galima tureti labai netiketu rezultatu su masinos valdomumu (aisku, jei vaziuojama pagal taisykles iki parduotuves, tai matyt nebus pastebima beda)
Tomas
---
'01 S2000
www.per4m.lt
|
|
|
|
Garis |
parašyta 2008.09.23 20:15
|

Super Administratorius

Pranešimai: 417
Įstojo: 2010.10.14 12:35
|
Mano manymu coilai turi savo viena dideli pliusa lyginant su amortikais - zeminanat masina nenukencia amortiko eiga, cia kalbant apie tuos coilus kuriu aukstis reguliuojasi ne spyruokles itempimo saskaita kaip pvz KW, Bilstein, bet tuos kurie turi nepriklausoma nuo spyruokles itempimo aukscio reguliavima, pvz Tein, Apexi. Aisku jeigu masina nebus zeminama tada coilai netenka prasmes. |
|
|
|
woogie |
parašyta 2008.09.23 21:58
|

Veteranas

Pranešimai: 103
Įstojo: 2008.08.15 09:41
|
del to vieno amortiko as siuliau, kaip laikina varianta Jeigu amortizatoriu ilgis vienodas, o kietuma galim priderinti prie turimo, tai nieko neatsitiks Ne tokius bajerius daro masinoms garazuose pries pardavima. O del teisingo remonto, rasti viena toki pat sveika amortika arba pirkti nauju komplekta, bet jei pasiruoses pereiti ant kito lygio moraliskai ir finansiskai tai liux - reikia surasti, kuom tikrai naudosi ateityje (comfortas, ivaizdis arba perfomance) |
|
|