Peržiūrėti temą
Honda S2000 » Honda S2000 » Bendras
 Spausdinti temą
s2k as daily car
Garis
dozinis parašė:

Atsiprasau uz durna klausima bet ar pas S2K gamykliskai LSD ? Cool


Taip, gamykliskai.
Laivavedžių kursai - www.laivavedys.lt

'03 S2000 2.0 VTEC For fun
'11 CX-7 2.2 MZR-CD For family
'96 Pajero 2.8 D For towing
'99 Accord 1.8 VTEC For winter
Kujeju©...
 
PSasnauskas
Bet ten berods standartinis Hondinis torsenas. Tai ne itin rimta LSD Smile
 
www.facebook.com/FitLifeRacing
dozinis
Supratau , aciu SmileVTEC
08 Accord 2.4
ex 08 Civic Type R
ex 06 Accord 2.2 Sport
ex 07 Accord 2.2 Sport
ex other cars ... Smile
 
Karlos
PSasnauskas parašė:

Bet ten berods standartinis Hondinis torsenas. Tai ne itin rimta LSD Smile



Daugelyje automobyliu stovi riboto prasidimo dif su Torsen.

http://en.wikiped...iki/Torsen

Pvz:
Subaru Impreza STI after 2005
Audi R8
Nissan Silvia S15 SpecR
Toyota Celica GT-Four
Toyota GT86
BMW Z3
Lancia Delta Integrale
Maserati Biturbo
Redagavo Karlos 2014.12.30 20:14
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Prodrive
Pranas matyt turejo omenyje kad pakilus vienam ratui stock difas patampa open.
 
PSasnauskas
Prodrive parašė:

Pranas matyt turejo omenyje kad pakilus vienam ratui stock difas patampa open.


arba praslydus Smile
 
www.facebook.com/FitLifeRacing
Julius
nu galiu pasakyti kad jis netampa open niekada Smile iskyrus labai labai retus atvejus letai vaziuojant posukyje ir gritai pergazavus spiriant per sankaba.
 
PSasnauskas
O kai vienas ratas važiuoja asfaltu, o kitas ledu?
Mano viena torseninė blokiruotė aftermarketo ant šito pasimaudavo, kuri nepalyginamai stipriau rakina ratus nei betkokia Hondos FWD gamyklinė LSD Smile

Betkokiam sporte torsenas manau būna laikomas kaip open diff'as (bent jau kai susirašinėjau su ralistais labai greitais). Nebent yra torsenų kurie kaip nors kitaip sudirba. Apie tai neturiu didelių žinių.
 
www.facebook.com/FitLifeRacing
Baisuoklis
Julius parašė:

nu galiu pasakyti kad jis netampa open niekada Smile iskyrus labai labai retus atvejus letai vaziuojant posukyje ir gritai pergazavus spiriant per sankaba.


Galiu pasakyt, kad ji tampa open beveik visada Smile

Ant kiekvieno posūkio stipriau užmynus tapkę prasisuka vienas (išorinis) ratas, blogiausiu atveju mašina tiesiog tampa tradicinis marozu driftinimo įrankis (kai sukasi ir drožiasi tik vienas galinis (išorinis ratas), o geriausiu atveju, važiuoji ant posūkio pasišokinėdamas su vienu beveik neprasisukančiu ratu. Slalomuose ypač faina, tai vadinti LSD šitos blokiruotės nelabai apsiverčia liežuvis Smile
Vienintelis atvejis, kada tai tampa normalus blokuotas difas, kai užmini tapkę iki visiško dugno, ir tai, sąlyginai Smile
Taip kad, jeigu normalios padangos su stock eskės LSD nepadriftinsit ir sportui nelabai praktiška bus.
 
Karlos
Neturiu as tokiu problem su saviske.
Slalomiukose paspaudus stipriau akseleratoriu sukasi abu ratai ir bega galas.
Startuojant taip pat suka abu ratus, nors ir buksuodama.
Tosen gal ir negeriausias LSD varijantas, bet vistiek geriau ne gu be jo.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Baisuoklis
Bratka parašė:

Neturiu as tokiu problem su saviske.
Slalomiukose paspaudus stipriau akseleratoriu sukasi abu ratai ir bega galas.
Startuojant taip pat suka abu ratus, nors ir buksuodama.
Tosen gal ir negeriausias LSD varijantas, bet vistiek geriau ne gu be jo.


Kur prieš tai geltoną s2k turėjau, tokių problemų nebuvo, veikė taip pat kaip ir ant m3, bent nuo 4k apsūkų slysdavo abu ratai, su juoda visai kita kalba Smile
 
dozinis
O jums uztenka galios, sukimo momento mieste juk labai sis varyklis aukstu apsusku ir kad kazka isspaust reik dugna laikyt, 237HP prie 8300RPM 208 NM prie 7500 RPM nekazka gi mieste Smile Frown
08 Accord 2.4
ex 08 Civic Type R
ex 06 Accord 2.2 Sport
ex 07 Accord 2.2 Sport
ex other cars ... Smile
 
Tadzikis
dozinis parašė:

O jums uztenka galios, sukimo momento mieste juk labai sis varyklis aukstu apsusku ir kad kazka isspaust reik dugna laikyt, 237HP prie 8300RPM 208 NM prie 7500 RPM nekazka gi mieste Smile Frown

tiesiog, s2k nelabai vykes daily, mieste, bet jei daugiau uzmiesciu vazineji viskas ok.
O jei nori kad trauktu nuo zemu - dedi final drive, nuo zemu toliau nivalins, bet uz tai aukstus pasieks labai greitGrin
 
Karlos
dozinis parašė:

O jums uztenka galios, sukimo momento mieste juk labai sis varyklis aukstu apsusku ir kad kazka isspaust reik dugna laikyt, 237HP prie 8300RPM 208 NM prie 7500 RPM nekazka gi mieste Smile Frown

O kam reikia mieste galios? Ka su ja veikti mieste?
Kad padidinti sukimo momenta mazuose ir vidutiniuose sukiuose uztenka pasikeisti katalizatoriu i "High Flow" tipo.

ps: prie 7000rpm 255 plocio "semi slikai" dumais paruksta, o ribotuvas virs 9000rpm.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Gazass
Važinėjau 1.5 metų kasdien su s2000.
Galios trūkumas prie mažesnių sūkių yra lengvai priprantamas.
Žiemą su šiuo automobiliu - vienas smagumas, LSD kad ir torsen'as prieš Open diffą turi neabejotinus pranašumus (lygiagrečiai tekdavo vairuoti BMW be blokiruotės).
EVO X
 
dozinis
Bratka ir kiek tas sukimo momentas padides pakeitus katalizatoriu 1 -2 % ? Cool
08 Accord 2.4
ex 08 Civic Type R
ex 06 Accord 2.2 Sport
ex 07 Accord 2.2 Sport
ex other cars ... Smile
 
PSasnauskas
dozinis parašė:

Bratka ir kiek tas sukimo momentas padides pakeitus katalizatoriu 1 -2 % ? Cool


Kai civic'ui jį išėmiau ir pakeičiau į 4-2-1 - mieste pasidarė viskas normaliai net su labai ilgais bėgiais.

O šiaip teisingas buvo pastebėjimas - kam mieste ta galia?
Mano kasdienis 1.5i daiktas yra žiauriai per galingas po vln važinėtis.
Vistiek visada važiuoji paskui kažką. Retai kada pasiekiu 3000 rpm.


Ir jo, sutinku, kad OEM LSD geriau negu jokios.
Matyt jos irgi dėvisi su metais, kad skirtingai veikia.
 
www.facebook.com/FitLifeRacing
Karlos
dozinis parašė:

Bratka ir kiek tas sukimo momentas padides pakeitus katalizatoriu 1 -2 % ? Cool

Pakeitus katalizatoriu pagereja trauka mazuose ir vidutiniuose sukiuose, nebejuntama "duobe" iki VTEC pesijungimo, sukimo kreive issilygina...
Rekomenduoju visiems s2k vairuotojams pasikeisti i "High Flow" tipo katalizatoriu.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Major Cub
O gal kas bandėte su "test pipe"? ar meta "cheakus" su juo? ir kaip su garso lygiu labai sustiprėja?
 
Maestro
Kalbant apie sukima prie zemu ir vidutiniu apsuku, man labai gera rezultata dave Hondatos Flashpro + Berk High flow katalizatorius.
Kombinacijoje su AP2 trumpais begiais, masina smagiai dinamiska iki Vtec'o.
Paskui standartine S'ke atrodo kazkokia pridususi Frown
FAT S2000
BMW F31
 
Peršokti į forumą:
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
S2000.lt E-Paštas
Facebook

Vieša apklausa
Kokios spalvos S2000 Jums labiausiai patinka?

Juoda

Balta

Sidabrinė

Geltona

Mėlyna

Raudona

Kita