F.S2000 Turbo DEMO
|
Schummy |
parašyta 2013.12.27 22:07
|
Super Administratorius
Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
Pirmieji sventiniai padeliojimai
|
|
|
|
Prodrive |
parašyta 2013.12.28 09:40
|
Veteranas
Pranešimai: 198
Įstojo: 2011.11.19 08:53
|
Kaip ir sakiau Tavo atveju teisingas sprendimas, tikiuosi neiškils bėdų su patikimumu ir parodysi daug geresnius laikus.
P.S. Atrodo labai gerai!!! Sėkmės konstruojant ir su nekantrumu lauksime update. |
|
|
|
SPEC-NAZ |
parašyta 2013.12.28 10:37
|
Veteranas
Pranešimai: 136
Įstojo: 2011.12.10 09:33
|
A bit more info please Net truputi myztelejau pamates visa tai |
|
|
|
Stakis |
parašyta 2013.12.28 14:29
|
Patyręs narys
Pranešimai: 89
Įstojo: 2011.09.01 15:08
|
Kodel ne supercharger? |
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.12.28 21:45
|
Super Administratorius
Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
Super ch viskas ok. Tik kad kaina gaunasi lygiai dvigubai daugiau nei turbo. Turbut del to
|
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.12.28 22:09
|
Super Administratorius
Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
More infi.
Turbo BorgWarner SS200 Twin skrolas. Paprasta kaip "dvi kapeikos" nera kam gest. Preoritetas buvo patikimumas ir tai kad veiktu ant LOW boost'o su S2000 apetitu ties 9300 rmp.
Visgeitas 46mm. Precision. Tikiuos uzteks dyduma.
Purkstukai 1000cc injector dynamics. Vaziuosiu ant etanolio todel tokie dideli.
Konpas AEM.
Bus puciama 0,5. Bar'o. Tiketina 380 hp.
Labai tikiuos ir viska darau kad butu kuo maziau lago. Kaip www.hondatuning.lt sake tai kad su tokiais parametrais isvis nesijus kad yra turbo, efektas bus kaip kad galingo atmosferiko. Tikekimes taip ir bus |
|
|
|
madhat |
parašyta 2013.12.31 23:20
|
Narys
Pranešimai: 27
Įstojo: 2013.05.31 22:18
|
Ar realu tiketis daugiau infos ir kainu? |
|
|
|
SPEC-NAZ |
parašyta 2014.01.01 09:38
|
Veteranas
Pranešimai: 136
Įstojo: 2011.12.10 09:33
|
Schummy parašė:
More infi.
Turbo BorgWarner SS200 Twin skrolas. Paprasta kaip "dvi kapeikos" nera kam gest. Preoritetas buvo patikimumas ir tai kad veiktu ant LOW boost'o su S2000 apetitu ties 9300 rmp.
Visgeitas 46mm. Precision. Tikiuos uzteks dyduma.
Purkstukai 1000cc injector dynamics. Vaziuosiu ant etanolio todel tokie dideli.
Konpas AEM.
Bus puciama 0,5. Bar'o. Tiketina 380 hp.
Labai tikiuos ir viska darau kad butu kuo maziau lago. Kaip www.hondatuning.lt sake tai kad su tokiais parametrais isvis nesijus kad yra turbo, efektas bus kaip kad galingo atmosferiko. Tikekimes taip ir bus
Evo "dantu krapstukui" nebebus taip lengva ant tiesiosios |
|
|
|
madhat |
parašyta 2014.01.01 20:00
|
Narys
Pranešimai: 27
Įstojo: 2013.05.31 22:18
|
O kas ismetimo kolektoriu tau dare? Gal jo foto irgi kada idet galetum? |
|
|
|
Schummy |
parašyta 2014.01.02 08:17
|
Super Administratorius
Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
dabar kolikas irgi tik deno, uzsidejau pasizet ar telpa, kaip telta, pasizejau kur visgeitas telpa. O kai bus dabaigtas, galesiu idet fotke.
CAT'as dare. www.hondatuning.lt
|
|
|
|
Vaikis_ |
parašyta 2014.01.03 18:15
|
Narys
Pranešimai: 33
Įstojo: 2012.03.23 13:59
|
kai darysi programa butinai paziurekit koks galutines AFR "gatveje" nes ant stendo dazniausiai buna "riebiau" lyginant su gatve. Skirtumas apie 10-15%
Dabar jau tikrai gales rimciau kapotis su EVO |
|
|
|
strixas |
parašyta 2014.01.03 18:37
|
Veteranas
Pranešimai: 104
Įstojo: 2009.08.14 17:08
|
Vaikis_ parašė:
kai darysi programa butinai paziurekit koks galutines AFR "gatveje" nes ant stendo dazniausiai buna "riebiau" lyginant su gatve. Skirtumas apie 10-15%
Dabar jau tikrai gales rimciau kapotis su EVO
ant normalaus dyno tas pats turi buti kas gatvei pvz dynapack xtra turi tai visxas bus ok bet as buciau ejes n/a keliu turint toki svori . hondatiunting daro tai bus kaip kad jis pasidare AG turi bet neturi kaip ju panaudot
autoparkas
|
|
|
|
Vaikis_ |
parašyta 2014.01.03 18:48
|
Narys
Pranešimai: 33
Įstojo: 2012.03.23 13:59
|
strixas parašė:
Vaikis_ parašė:
kai darysi programa butinai paziurekit koks galutines AFR "gatveje" nes ant stendo dazniausiai buna "riebiau" lyginant su gatve. Skirtumas apie 10-15%
Dabar jau tikrai gales rimciau kapotis su EVO
ant normalaus dyno tas pats turi buti kas gatvei pvz dynapack xtra turi tai visxas bus ok bet as buciau ejes n/a keliu turint toki svori . hondatiunting daro tai bus kaip kad jis pasidare AG turi bet neturi kaip ju panaudot
turetu buti, taciau taip nera Dynapackas irgi ne stebuklas. Galutiniai reguliavimai visada turi buti gatveje, todel kad ten turi realias salygas. |
|
|
|
strixas |
parašyta 2014.01.03 18:49
|
Veteranas
Pranešimai: 104
Įstojo: 2009.08.14 17:08
|
Vaikis_ parašė:
strixas parašė:
Vaikis_ parašė:
kai darysi programa butinai paziurekit koks galutines AFR "gatveje" nes ant stendo dazniausiai buna "riebiau" lyginant su gatve. Skirtumas apie 10-15%
Dabar jau tikrai gales rimciau kapotis su EVO
ant normalaus dyno tas pats turi buti kas gatvei pvz dynapack xtra turi tai visxas bus ok bet as buciau ejes n/a keliu turint toki svori . hondatiunting daro tai bus kaip kad jis pasidare AG turi bet neturi kaip ju panaudot
turetu buti, taciau taip nera Dynapackas irgi ne stebuklas. Galutiniai reguliavimai visada turi buti gatveje, todel kad ten turi realias salygas.
jei zmogus zino ka daro turi buti 99 procentai tas pats, ziurint kas mapins nes kiek girdejes lietuvoi race mapo niekas gero nepadaro tempia tie patys ralistai pas estus
autoparkas
|
|
|
|
Vaikis_ |
parašyta 2014.01.03 19:38
|
Narys
Pranešimai: 33
Įstojo: 2012.03.23 13:59
|
strixas parašė:
Vaikis_ parašė:
strixas parašė:
Vaikis_ parašė:
kai darysi programa butinai paziurekit koks galutines AFR "gatveje" nes ant stendo dazniausiai buna "riebiau" lyginant su gatve. Skirtumas apie 10-15%
Dabar jau tikrai gales rimciau kapotis su EVO
ant normalaus dyno tas pats turi buti kas gatvei pvz dynapack xtra turi tai visxas bus ok bet as buciau ejes n/a keliu turint toki svori . hondatiunting daro tai bus kaip kad jis pasidare AG turi bet neturi kaip ju panaudot
turetu buti, taciau taip nera Dynapackas irgi ne stebuklas. Galutiniai reguliavimai visada turi buti gatveje, todel kad ten turi realias salygas.
jei zmogus zino ka daro turi buti 99 procentai tas pats, ziurint kas mapins nes kiek girdejes lietuvoi race mapo niekas gero nepadaro tempia tie patys ralistai pas estus
Estai turi vienintele rimta kotora tai Artman Racing |
|
|
|
Prodrive |
parašyta 2014.01.03 19:59
|
Veteranas
Pranešimai: 198
Įstojo: 2011.11.19 08:53
|
N/A kelias Andriui butu daug brangesnis.. O dar zinant kad ateinanti sezona FL taisykles siek tiek keiciasi ir atsirana svorio apribojimai. |
|
|
|
Schummy |
parašyta 2014.01.06 07:47
|
Super Administratorius
Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
mapinciu ant Xtros stendo. Siai dienai manau kad uzteks man to tikslumo
https://www.faceb...amp;type=3
|
|
|
|
Vaikis_ |
parašyta 2014.01.06 08:31
|
Narys
Pranešimai: 33
Įstojo: 2012.03.23 13:59
|
patariu pries varzybas prasilekti trasoje ir pasiziureti AFR'a bei ar nera detonacijos, viska galima greitai uzlenkti su turbaku |
|
|
|
Schummy |
parašyta 2014.01.06 08:47
|
Super Administratorius
Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
ant etanolio vaziuosiu. manau detonacijos klausimas prasisprendzia.
nuimiau koliko nuotrauka
Redagavo Schummy 2014.01.06 08:53
|
|
|
|
SPEC-NAZ |
parašyta 2014.01.06 13:02
|
Veteranas
Pranešimai: 136
Įstojo: 2011.12.10 09:33
|
As cia biski ne i tema, bet kas nors man paaiskinkit, kuom TwinScrool tipo turbina mandra? Kam tas TwinScrool? |
|
|