siaip ieskojau ir planavau pirkti Honda CBR600RR, bet netiketai nupirkau 2000m Honda S2000 apie kuria cia neseniai visi kalbejo, kur alia perekupas pardavinejo Kaune. Pakolkas kaip ir bedu nera su ja apart tokios bedos, kad negaliu praeiti technikines del per garsiai dirbancio ismetimo, netvarkingai veikiancio priesrukinio ir vienas zibintas per aukstai sviecia. Kaip ir mazos bedos, bet nezinau kur Vilniuje rasti auto elektrika, kuris galetu sutvarkyti priesrukini. Gal kas zinot koki zmogu?
Seniau turejau Honda Accord Type-R, buvau ischiustes ir numylejes ji. Dabar darysiu ta pati su sia S2000.
Jau uzsakytos kaledines dovaneles:
O.Z. Ultralegera 18x8 ET 48 ir 18x9 ET55;
Yokohama Advan Neova AD08 225/40R18 ir 255/35R18;
Motul tepalai varikliui, greiciu dezei, diffui, stabdziu skystis.
K&N salto oro paemimo sistema, kad graziau variklis skambetu;
Taip pat suku galva del vaziuokles - coilu. Variantai H&R coilai, KW Variant 2 arba KW Variant 3. Ne pigus malonumas, bet atpratau vazineti su gamyklinem vaziuoklem Gal kas kokiu patarimu turi siuo pasirinkimu?
Kitas klausimas butu, kaip stockines stabdziu kalades laiko, ar greitai perkaista, devisi? Ar verta pirkti rimtesnes Ferrodo? Type R buvau susidejes Ferodo DS2500, tai daugiau nei patenkintas buvau.
Ooo nu tai sveikinimai!
Na zibintus tai betkur sureguliuos, nieko ten ipatingo. Priesrukinis tai manau is pat pradziu neteisingai padarytas, teks perdarinet. O kaip ismetimo garsa nustate? Pamatavo? Vaziuok kur nors i provincija, kur neturi garso matuoklio, nors dabar jau manau nebepraleis taip lengvai... is karto reikejo. Galiu paskolint technikinei stokini ismetima.
R18 eskei grazu, bet ne praktiska. Del coilu tai labai jau brungiai dairais, paimk kokius BC Racing ir dziaugsies, net Schummis i sportine juos susidejas, pakomentuos manau.
Del kaladeliu irgi maziau suk galva, mieste uztenka stokiniu pvz Kashijamu - ir stabdo gerai ir nedulka visiskai. Visokios Ferrodo tai tik disku ir ratlankiu gadinimas. Ferrodo gali pasiimt kartu su sportinsiais stabdziu diskais ir pasidet track day'sams, o kasdienai siulyciau Kashijamas ant stock disku.
Redagavo Garis 2012.10.08 07:30
Sveikas, smagu kad tokiu zmoniu atsiranda musu gretose.
Cia tokios bedos nebedos. Zibinta gali ir pats pasireguliuot, ismetimo sistema nusipirk standartine, forume cia pardavineja maciau. O del priesrukinio vilniuje,gal Holl pades. O jaigu ne tai prasyt geriau tu meistu kurie audio aparaturas deda nei pas elektrikus. Elektrikai buna uzsiieme, o "muzikantai" arba signalizaciju dejikai verkia kad neturi darbu.
Kaledines dovaneles smagu Jaigu nepaslaptis kiek padangos kainuos ?
Isbandziau BC-racing. coilus ~2700Lt. 12gk spiruokles. Tikrai nenuvyle. Nei puse blogo zodzio nerandu. Tai del kainu skirtumo pasidomek kiek kainuotu hr arba kw.
Esu girdejas is zmogaus kuris turi s2000 ir turejo KW coilus, sake kad su paprastom padangom gerai, bet jaigu dedi semi slikus tai jau nebelaiko jie.
Stokines kaladeles yra vienos is geresniu. Nei perkaista nei greit dyla, tik ar jos ten tikrai dar stokines ? Esu isbandes ds3000 ir carbon loreinus. Kaina skiriasi nezenkliai bet kaladziu skirtuma pajutau. DS3000 nepaliko ispudzio. suede diskus dvigubai greiciau ir pacios sudilo dvigubai, gal net greiciau nei dvigubai nei carbon loreinai. o kainu skirtumas ~100lt.
Aj o su gatvinem slangom stabdziu viskas gerai, bet susidejus armuotas viskas buna dar geriau Bet jaigu keisi kalades ir slangas tai pasikeisk ir diskus. Ir skysti, ir butinai suportus prasimankstink, mandzetus sutepk.Tik poto kai stabdysi tai buk prisiseges kad vairo neatsikastum
Ar kalbam apie ta, neperseniausiai mano parduota '00m s2000 is Kauno? Jei taip, tai del ismetimo garso - palikau bagazinej slopintuvus, kurie buvo sudeti ismetimo vamdziu galus. Ir skyles liko, tik prisukti reikes. Tik tai tiek, kad man su jais jautesi prislopintas variklis, ypac pasijaucia prie aukstu apsuku, VTECui isijungus. Isidek del TA, paskui siulau issimti. Su jais garsas irgi suprasteja.
Sveikas!
Dėl išmetimo kaip ir Schummy minėjo - stock išmetimą teks pirkti. Prieš mėnesį ieškojau, kainos ~300 Lt už abu bakelius.
Dėl priešrūkinio, jei neskubu, rekomenduoju savo elektriką www.vmauto.lt, tvarkau pas jį mašiną gal 10 metų, krūva draugų nuėjo pas jį ir taip pat liko patenkinti. Tik šiuo metu pas jį permainos ir greitu metu negalės priimti.
Dėl ratlankių - modelis gražus, bet kaip ir kiti minėjo R17 s2k daug geriau pats nusipirkau eskę su R18 ir vienas pirmų dabų yra juos nuimti.
Kaip suprantu nusteikęs painvestuot į mašiną, ir kažkur padalyvaut, rekomenduočiau hardtopą - labiausiai mane džiuginantis modas. Ir tyliau garso izoliacijos prasme, ir saugiau psichologiškai (klausimas kaip realiai avarijos metu) ir tvirtesnis kėbulas (gal irgi tik psichologiškai).
b parašė:
Ar kalbam apie ta, neperseniausiai mano parduota '00m s2000 is Kauno? Jei taip, tai del ismetimo garso - palikau bagazinej slopintuvus, kurie buvo sudeti ismetimo vamdziu galus. Ir skyles liko, tik prisukti reikes. Tik tai tiek, kad man su jais jautesi prislopintas variklis, ypac pasijaucia prie aukstu apsuku, VTECui isijungus. Isidek del TA, paskui siulau issimti. Su jais garsas irgi suprasteja.
Gerai kad parashei, nes pusbrolis dar vis turi mano masina, o as dar negaliu pabegti is skandinavijos ir pasiimti savo auto Na bet tai nebe uz kalnu bus.
Pradzioj meginsim praeiti TA su silenceriais, jei nepraleis, tai pirksim stockinius arba skolinsimes is ko nors uz konvertuojama alkoholi ar valiuta
R18 na nezinau, cia gal jau skonio reikalas, nes gyvai teko matyti s2k su R18 Ultralegerom, tai tikrai nepastebejau nieko tokio kas ka nors gadintu. Taip R18 brangesnes padangos ir nelabai praktiskos Lietuvos keliais, bet pagrindinius kilometrus si S2k suks Norvegijos, Svedijos keliais, o ju kokybe zymiai lenkia LT Zinau, kad R17 butu lengviau ir varikliui sukti, bet nesieksiu rekordu, stengsiuos ivaldyti ir ismokti dziaugtis esamais S2k valdymo malonumais.
Del coilu tai idomiai, tik vienas klausimas kokius KW coilus tas zmogus naudojo V1, V2 ar V3? V2 gaunu uz 3000Lt V3 uz 4000Lt, H&R 4500Lt. Tad tikrai idomu suzinot kokia versija jis naudojo. Beje juos gal turejo zmogus is klaipedos, dalyvaves su s2k pirmuosiuose Fast Lap, tik vat nepamenu jo vardo...
Na masina tikrai pinigu pradiniam etape pareikalaus, bet viska susitvarkius, pakeitus i ja nebereikes investuoti, nebent i kokias smulkmenas.
Garis parašė:
Ooo nu tai sveikinimai!
Na zibintus tai betkur sureguliuos, nieko ten ipatingo. Priesrukinis tai manau is pat pradziu neteisingai padarytas, teks perdarinet. O kaip ismetimo garsa nustate? Pamatavo? Vaziuok kur nors i provincija, kur neturi garso matuoklio, nors dabar jau manau nebepraleis taip lengvai... is karto reikejo. Galiu paskolint technikinei stokini ismetima...
Sveikas, Gari, reikia man stokinio ismetimo - kitaip nepraeisiu ekspertizes -tikrina markiruote... Bet tu is pajurio ar as klystu? gal gali savo kontakta?
Garis parašė:
Ooo nu tai sveikinimai!
Na zibintus tai betkur sureguliuos, nieko ten ipatingo. Priesrukinis tai manau is pat pradziu neteisingai padarytas, teks perdarinet. O kaip ismetimo garsa nustate? Pamatavo? Vaziuok kur nors i provincija, kur neturi garso matuoklio, nors dabar jau manau nebepraleis taip lengvai... is karto reikejo. Galiu paskolint technikinei stokini ismetima...
Sveikas, Gari, reikia man stokinio ismetimo - kitaip nepraeisiu ekspertizes -tikrina markiruote... Bet tu is pajurio ar as klystu? gal gali savo kontakta?
Spez-Naz, sveikinu su pirkiniu!
Dekuj uz sveikinima, bet labai idomu pasidare kai parashei kad tikrina markiruote? Kokia dar markiruote t.y. ISO, TUV ir kitokiu standartu zenklu ant ismetimo sistemos-bakeliu?
kaip suprantu masina i sportus nevaziuos, tai kaladeliu kazko rimciau nei ds2500 kazi ar reikia, geriau jau armuotas slangeles susideti, nei didelius pinigus uz labai geras kalades sumoketi.
Kas liecia coilus, KW V3 pas mane, kokybe tikrai nenuvilia, gatvei minksti ganetinai, trasoi kaip ant begiu. H&R jei gatvei bus tikrai perdaug kieti, ju paskirtis trackday ir pan. Bet sitoi vietoi vistik likciau prie BC varianto, pigiau ir paprasciau, du metus vazinejau, irgi nei puses blogo zodzio negaliu pasakyti ir gatvei dirba net smagiau nei KW. Paieskojus galima dar pigau rasti nei kad Schummy parase. Tik jei jau rinksies BC nedek tokiu kietu spyruokliu.
aha man irgi idomu pasidare ka kas tikrina ? Manes nei karto nera nieko tikrine, nors ismetimas nestandartinis, ir gan garsus.
Spec-naz - Taip tas pats is klaipedos. Jo vardas Vadimas. O del kaladziu tai ir mtb, garis gerai sako. Pas mane tokios kaip pas Gari, kainuoja juokingai, bet kas liecia kasdieni vazinejima tai pilnai uztenka. O kas geriausiai NULIS dulkejimo, visiskai nejuoduoja ratai. gal jau treti metai pjaunu ir panasu kad dar tiek pjausiu
MTB pas mane po 10kg. ir norisi kad jos butu kietesnes. O jaigu butu dar masina stokine t.y 1300kg. tai tada dar labiau noreciau kad ten butu 12kg.
MTB kada planuoji atvaziuot body kita fotkint ?
Redagavo Schummy 2012.10.08 18:42
kadangi mano auto is JAV, pirmam kartui EU iregistruoti turiu praeiti ekspertize ir gauti atitikties sertifikata (europiniam nereikia ir gal ne taip prisikabintu prie "padorios", kad ir nestokines ismetimo sistemos), veliau einant technikines nebereikes ekspertiziu.
Garsas pas mane, kaip jau ne vienas girdejot, neblogas svelniai tariant sudejau silencerius, pritilo, bet ne kazka...
Ismetimo sistema neturi tureti konstrukciniu pakeitimu, o Tuvlitoj juk ir ne kvailiai dirba -iskart pamatys, kad ismetimas aftermarket, tada greiciausiai ims kabinetis -reikes ismetimo sistemos ekspertizes (koks skardos storis, ar saugiai, ar tyliai, ar nieko neuzdegs ir t.t.) - zodziu tikrai bus daugiau bedos, nei stokini susideti.
Koks ten zymejimas turi buti tiksliai nezinau, bet nemanau, kad kils klausimu del stokinio bakeliu -ant ju Hondos logotipai su detales nr. turbut, radau S2KI.com kaip atrodo (beje atkreipkit demesi sioj nuorodoj koks idomus budas pagerinti stokiniu bakeliu garsui) :
http://www.s2ki.com/s2000/topic/971392-good-exhaust-shop/
Shumi, gal tu turi nereikalinga stokini ismetima pardavimui ar paskolinimui?
Vilnius butu privalumas, nes i paprasta lengvaja nepavyktu italpinti.
Redagavo WooD 2012.10.08 23:09
Nemanau kad ten kas nors ziures markiruotes ant bakeliu, man bent jau neziurejo, bet mano stokinis buvo. Jie nezino kaip stokinis ismetimas atrodo, bet jeigu sakai kad garsiai dirba tada jo, gali prisikabinti. Is Klaipedos as, i lengvaja masina ismetimo nepavyks idet jokiais budais.
Mano technikines apziuros lape irgi irashyta ismetimo sistemos konstrukciniai pakeitimai, tai bene teks masina be tech.apziuros is Vilniaus i Klaipeda varyt, kad pabegt nuo Tuvlitos ir papult pas normalius Transkonos vyrus. Nenoriu as jokiu sertifikaciju varyt ir laiko svaistyti
Spec-Naz, pas tave ne is USA? Jei ne is USA, ekspertiziu nereikia eiti (p.s. jei galvosi apie BC Coilus, sakyk, nes busim jau 3 norintys BC coilu -mini group buy galim daryti).
jei atvaziuociau su baubianciom tutom, manau, greit apziuretu markiruotes man rodos cia naujiena kazkokia del zenklu ant dusles - jau is poros zmoniu tai girdziu. Bet gal tik del is USA parvarytu kabinejasi.
Redagavo WooD 2012.10.09 09:50
Kadangi dirbu kartu su tavo pusbroliu ir jau maciau ta eske. Galiu pakomentuoti daugiau
Pagal komplektacija ir kaip ji atrodo, ji yra is USA. Kiek pamenu buvo registruota lietuvoje, poto iskeliavo y LV dabar atgal y LT. Jus tik pirkdami padaret klaida - reikejo pardavejui sakyti kad bus perkama tik su TA lipduku (as ir esu pora karut taip issidures).... jei nebutu sutikes - reiskias kazkas fishy.
Ir siaip klausimas jei ji buvo registruota LV t.y europos sajungoje jau turejo buti certifikuota, tai gal jau nebereikia expertiziu, gi neturi salvage title dokumento kuri duoda USA???!!! (gi nera masinos is vokieciu certifikuojamos LT)
Kas del pravodkes, padeti galiu, bet pasts dariau pries 4is metus lameriskai (laidai atvezti nuo galines ir priekines lempu, poto kazkaip sukombinavau, kad veiktu pagal reikiama algoritma). Taigi geriau pas rimta elektrika.
Redagavo Hool 2012.10.09 10:10
'08 [H] Legend - daily
'01 [H] S2000 - weekend fun
'79 [H] CB550 super sport - hands on project
'94 YAMAHA xv1100 - cruise
|My family has owned this spot since we parked our wagon there in 1878. Of course, we had to kill a Sioux family to get it, but we paid our dues! Have some respect for tradition, and don't park in my spot|
Sveikinimai naujam savininkui! Geras pasirinkimas Pritariau kolegoms del standartiniu stabdziu, jie daugiau negu geri. Patiko kaciargoje daug trumpesnis stabdymo kelias bei ju efektyvumas (lyginu su savo ex.sti 4 pot + carbone lorraine RC5+) aisku tobulumui ribu nera O stndartine pakaba mano subjektyviu manymu vaziuojant smagiau ar trasoje, pasirode per daug minksta/linguojanti/siubuojanti, noreciau tiketi kad vien coilai panaikintu sioki toki nesaugumo jausma.