Aš realybėj nesu matęs 2000cc N/A motoro 300ag ir manau, kad niekad nepamatysiu.
Kiek seniau bendravęs su CAT'u, tai tiuning'as N/A s'kei jam duodavo beveik nulį. Todėl ir perėjo prie turbo.
Tiesa žinau vieną mašiną LT kuri tiek turi (2 litrai 300ag), nesu jos matęs gyvai, bet žinau daug maž kam ji priklauso ir jos istoriją. Ir ten ne panaudotų S2000 važinėtojų biudžetas.
Ir dar žinau vieną motorą LT kur buvo Hondos ~280 ag, gal net ir tų nebuvo (gal 275) ir jo kaina, kiek pamenu, buvo 65000 LTL
Kas ten ką forume svaigsta - tuo labiau neįdomu, nes forumuose rimti (galioja betkuriai sričiai) žmonės nelabai lankosi - matyt, neturi laiko.
As turejau B serijos atmosferini motora 2000cc su 270ag ir 8600rpm redline Realiai pasidaro, apie 290 imanoma manau, bet biudzetas tikrai ne 3k eur. Be velenu neisivaizduoju ir as f20 virs 270...
PSasnauskas parašė:
Kas ten ką forume svaigsta - tuo labiau neįdomu, nes forumuose rimti (galioja betkuriai sričiai) žmonės nelabai lankosi - matyt, neturi laiko.
What? Nenoriu pradėti troll wars bet nu bet come on seni. Pabandykite pagrįsti epistemologiškai ką pasakėt.
S2ki forum: - bilmann threadas - kur pirkau iš jo įtemėja. (Kaip žinia s2ki itempėjas yra šūdas ir susidrožia kas 30-40k) šitas čiuvais 9000 pardavė su lifetime warranty po 450$. Niekas nesiskundžia - nerimtas?
Gernby kur daro e-tunes žmonėm už 100$ - 4300 e-tunes done. Nerimtas.
Porsche Vokietijos forume išvis vien nerimti dalbajobai liurbiai sėdi.
Jei žinotum bent kiek sofware dev. Virtuvę (o gal žinai, bet tiesiog esi prastas savo darbe) nesakytum tikrai kad forumai visuose srityse yra neverti dėmesio.
Žmonės gyvena iš forumų jei žinai kur skaityti ir turi common sense.
Tad tikrai siulyčiau susilaikyti su tokiais generalizavimais
Manau gal super mamų forumas nebent galėtų eiti po tavo sąrašų, ir tai žmona su nuolaida batus perka ))
Mažiau šnekų - daugiau darbų. Labai jau optimistiškai čia viskas numatoma, tai bus labai įdomu sulaukti Dyno kreivių ir konkrečių modifikacijų sąrašo...
PSasnauskas parašė:
Kas ten ką forume svaigsta - tuo labiau neįdomu, nes forumuose rimti (galioja betkuriai sričiai) žmonės nelabai lankosi - matyt, neturi laiko.
What? Nenoriu pradėti troll wars bet nu bet come on seni. Pabandykite pagrįsti epistemologiškai ką pasakėt.
S2ki forum: - bilmann threadas - kur pirkau iš jo įtemėja. (Kaip žinia s2ki itempėjas yra šūdas ir susidrožia kas 30-40k) šitas čiuvais 9000 pardavė su lifetime warranty po 450$. Niekas nesiskundžia - nerimtas?
Gernby kur daro e-tunes žmonėm už 100$ - 4300 e-tunes done. Nerimtas.
Porsche Vokietijos forume išvis vien nerimti dalbajobai liurbiai sėdi.
Jei žinotum bent kiek sofware dev. Virtuvę (o gal žinai, bet tiesiog esi prastas savo darbe) nesakytum tikrai kad forumai visuose srityse yra neverti dėmesio.
Žmonės gyvena iš forumų jei žinai kur skaityti ir turi common sense.
Tad tikrai siulyčiau susilaikyti su tokiais generalizavimais
Manau gal super mamų forumas nebent galėtų eiti po tavo sąrašų, ir tai žmona su nuolaida batus perka ))
Tie kur pirmiau du išvardinai - turi forume lankytis, nes ten turgavoja. Suprantama.
Su Porsche iš vis viskas paprastai. Ten labai dideli pinigai ir bus keli entuziastai kurie kažką bando kuo pigiau pasidaryt.
Ir tie kurie užsiima rimtai - anie bus numetę tel nr kuriuo galėsi pasiskambint ir per minutę supras yra prasmės jiem su Tavim šnekėt ar ne (nes be kapeikų kišenėsė bandai užmėtyt menkos vertės klausimais)
Aš esu labai prastas savo darbe, bet kiečiausi žmonės iš mano team'o - forumuose nieks nieko nekomentuoja, nebent labai specifiniuose research'uose arba kas dalyvauja OpenSource projektuose. Na dar kasdienėse užduotyse turim laiks nuo laiko pacontributint (pagal licenciją), nes labai daug bug'ų. Toks givenimas. Taigi šiuo atveju mums atrašinėja dažniausiai kūrėjas, nes tai jo verslas. Retkarčiais būna entuziastų vedinų "desire to be important", tačiau jų problemų sprendimai dažniausiai būna viso labo kiek aukščiau nei trivialūs. Labai aukšto lygio specialistai teikia brangiai APMOKAMAS konsultacijas bei daro viešus pranešimus už kuriuos irgi gauna pinigų
As turejau B serijos atmosferini motora 2000cc su 270ag ir 8600rpm redline Realiai pasidaro, apie 290 imanoma manau, bet biudzetas tikrai ne 3k eur. Be velenu neisivaizduoju ir as f20 virs 270...
kiek km nuvažiavo Tavo motoras?
Realu Palangos 1000 km finišuoti?
Nes pagal detales panaudotas pačioj pradžioj padarėm prielaidą kad neilgam, bet kaip suprantu - buvo dar gerokai trumpiau.
Ar tiesa?
Ruošiant mano pergalingą civic žiedui - NEI VIENAS pasiteisinęs svarbus sprendimas neatėjo iš forumo, nors buvo vartoma daug ir ne vieno manęs. Visa info atėjo iš savo srities specialistų bei lenktynininkų, kurie daugiau ar mažiau turėjo komercijų sąsajų su manimi.
Su S2000 lygiai tas pats. Kai pradeda dirbti profesionalai - ateina jų išdirbti sprendimai, kurie nėra niekur reklamuojami. Nes to net ir nebūtų įmanoma padaryti, net jeigu ir nebūtų gaila daugybės savo laiko. Nes paprasčiausiai visada per daug įtakojančių kintamųjų.
Žodžiu per 10 metų pastebėjau tokią tendenciją:
1) yra žmonių grupė, kurie rankioja info forumuose ir galvoja kad kažką žino (nors auto gal kitą kart ir būna simpatiškos, bet praktikoje nefunkcionuojančios. Čia kaip matome FL ar kitame trackday renginy kur jau antrame rate tenka grįžti į pitus). Jie periodiškai atsiranda ir pradingsta. Tad išmoksti į juos nebekreipti dėmesio
2) žmonės kurie realiai dirba no matter what ir tobulėja eigoje. Mokosi iš savo klaidų, priima naują info. Bet jiem iš palubių visiškai mėgėjiškos info nauda yra arti nuliui (šitie forumuose nedalyvauja, nes neturi laiko. Pažįsta ką reikia ir priima konkrečius sprendimus realiu laiku).
Tie 1) dažniausiai pradeda "hobi" vedini sentimentų. Nemoka nei pasidaryt suvedimo, nei susireguliuot pakabos. Padangos jiems tabu. O varikliui svarbu AG. Nesvarbu, kad gal jis praktikoje neturi prasmingos naudos
Pagal detales panaudotas turejai suprasti, kad tai buvo ne 1000km skirtas motoras ir as juk rasiau, kad tai B serija Ir tikrai ne max galingumui, nes CR ir sukiai parinkti buvo neatsitiktinai (8600, 12:1). Gilze pavede po sezono, nes buvo niuansu su elektrine dalimi, kurie greiciausiai tai ir itakojo. Kilometru gal 2500 prasuko, bet kaip bebutu laike ilgiau nei daugumos zenkliai mazesni galinguma turinciu ir modernesniu motoru surinktu Lietuvoje. Pakeitus to pacio motoro tik bloka i 1.8 su kiek rimtesniais viduriais (8800 ribotuvas, 12:1), pastarasis jau vaziuoja 3 metus su 245ag tiek trackday, tiek gatves rezimu.
Apie koki tu cia "pergalinga civic ziedui" vis kalbi, nesuprantu? Kas cia toks profesionalu ir lenktynininku buvo surinktas? Kokie sprendimai konkreciai tada pasiteisino ir kaip nustatei, kad jie pasiteisino? Ir pries kiek cia metu viskas buvo?
Beje, man idomu, kaip s2000 motoras atrodys pas tave? Greiciu deze? Vaziuokle? Stabdziai? Kokie ten neregeti sprendimai bus? Gali smulkiu detaliu neisduoti, nes greiciausiai niekas cia is forumuose skaitanciu ju net nesupras, bet kazkiek galetum gal papasakoti?
As zinau viena zmogu, kuris siame forume pastoviai sedi, kuris turi siek tiek praktines patikrintos informacijos susijusios su s2000, realiai kazka isbandes ir pasiekes atitinkamus rezultatus, taip pat zinau kelis vairuojancius civic'us, kurie irgi yra kazko pasieke ir tai padare nuolat (na nepradinge po atsiradimo). Dabar pasakysiu drasiai... Manau netgi jie neturi kazkokios stebuklingos informacijos, nors ir padare daug pasiteisinusiu sprendimu, kuria negaletu pasidalinti arba kuria reiketu slepti. Rasai, tarsi butum laimejes 3 kartus is eiles 1000km ar FL, butum sukures koki kosmini, niekam neprilygstanti modeli, kuris kazka nustebinti galetu... Pats siuntiesi tas pacias visu naudojamas detales aprasytas forumuose ir ruosi kebula iprastai, kaip ir dauguma juos ruosiasi.
Taip, yra zmoniu, kurie turi patirties ir naudoja/gaminasi truputi kitokius, nei dauguma "off the shelf" naudojamu produktu. Bet ne mums tokie biudzetai ir nereikia cia svaigti, reikia tik dziaugtis, kad zmones kazka bando, daro ir padaro. Daugiau pozityvo palinkeciau paciam.
O kas liecia visokius trackday ar FL, tai ten, manau, apie 90% yra panasiu kaip mes, t.y. kazka bandanciu daranciu, svajojanciu. Vieniem geriau sekasi/daugiau padaro, kitiem prasciau. Cia ne kulturizmo varzybos, kur akivaizdziai matosi kas juokingas, o kas vertas prizo ir kam jau verta lipti ant scenos, o kam ne. As linkiu tau, geriau kazka padaryti ir atvaziuoti i FL ar trackday, o ne kaip pats apibudinai, tada rezultatai patys kalbes uz tave ir turesi faktus. Ir taip, daugumai cia truksta "bapkiu", padarytu gal visi daugiau ar geriau, pasibandytu, pasitreniruotu, jei zinotu/moketu/suprastu, turetu turtinga tete ar kita, bet padaro tai ka padaro ir cia yra normalu, nes tai yra techninis sportas, reikalaujantis ne vien ziniu ir darbo, bet ir pinigu.
PSasnauskas parašė:
Žodžiu per 10 metų pastebėjau tokią tendenciją:
1) yra žmonių grupė, kurie rankioja info forumuose ir galvoja kad kažką žino (nors auto gal kitą kart ir būna simpatiškos, bet praktikoje nefunkcionuojančios. Čia kaip matome FL ar kitame trackday renginy kur jau antrame rate tenka grįžti į pitus). Jie periodiškai atsiranda ir pradingsta. Tad išmoksti į juos nebekreipti dėmesio
As turejau B serijos atmosferini motora 2000cc su 270ag ir 8600rpm redline Realiai pasidaro, apie 290 imanoma manau, bet biudzetas tikrai ne 3k eur. Be velenu neisivaizduoju ir as f20 virs 270...
kiek km nuvažiavo Tavo motoras?
Realu Palangos 1000 km finišuoti?
Nes pagal detales panaudotas pačioj pradžioj padarėm prielaidą kad neilgam, bet kaip suprantu - buvo dar gerokai trumpiau.
Ar tiesa?
Kalbėdamas apie profesionalus, turėjau omeny žmones pragyvenančius iš to darbo, o ne kartais savaitgaliais garaže pasėdinčius, nes labai skiriasi taikomi sprendimai ir patikimumas.
Pozityvumas netinka, mano nuomone, kai kalbame apie gerus rezultatus. Kritiškumas turi išlikti, nebent visi norime tiesiog LAFA, tūsintis ir nebūtinai kažką nuveikti
Aš kiek pažįstu ir matau FL, tai ten sakyčiau 90% yra tie tiesiog pravažiuoti susirinkę žmonės (na aisq biudžetai per kelis metus gerokai paaugo norint nugalėti). Nes užtenka pažiūrėti į konkurenciją. Tarpusavy prieky kovoja vos 2 civic'ai, 1600cc labai mažai prieky pakovoja, bombų klasėj iš vis viskas skirtingose lentynėlėse. BMW gal biškel įdomiau. Na čia viskas priklauso nuo lūkesčių, tai manau būtent tą ir noriu pasakyti, kad tik nedidelė dalis turi ten didesnių lūkesčių ir atitinkamai "apkrauna" savo techniką ir susiduria su atitinkamomis bėdomis.
Čia banalus pavyzdys būtų mūsų turėtas komandoje CRX, kai prieš tai buvusiam savininkui nelabai kas gedo, o vos papuolus į piktesnias rankas, jau pirmam etape sulūžo krūva detalių, kažkas kažkur kažką lietė ir nuvalgė ir t t net pakaboje
Mano ruošiamas S2000 bus panašus į standartinį su patyrusių žmonių paruoštu kėbulu (o ne pačių garažo darbais) su tokia darbų kultūra, kokią jie taiko paruoštiem BMW į BaTCC ir žinomas ištvermės lenktynes. Ne kinietiškais amortikais (na bet čia vėl nieko įdomaus FastLap'e, nes užsitęsus darbam jau lyderiaujantys 2000cc varžovai tą patį naudoja). Variklis pilnai standartas apart karterio. Greičių dėžė irgi standartas (su mintim apie sekvencinę X). Šakės gal kažkada įdomesnės X. Daugiau lengvų kėbulo dalių X. Reduktorių teks galvoti apie tokį koks yra ir Šiaulių mėlynoj. Stabdžiai - OEM replacement'ai.
FL pasižvalgius - to nedažnai juk būna pas dalyvius.
X'ais pažymėjau tuos dalykus, kurie yra darbų plane. bet nežinau ar ryšiuos iki galo realizuoti, nes viską pasiekus gali netyčia ir 60k eur biudžetas atsitikti.
Tai vat butent, kad biudzetas kosminis gaunasi bent kazka darant ar pradedant daryti Reikia dziaugtis tuo ka padarom is tu ribotu sunkiai uzdirbtu pinigu
Nereikia per daug svaigti apie kosmines technologijas, nes jau ir tos kurias naudojam pagal musu pinigine tampa arti kosmoso. Kalbu is savo patirties. Visada galima galvoti ar net padaryti geriau ir pigiau arba pigiau ir buti greitesniam, bet kai pradedi kazka konstruoti, tada galvoji, kad galutine kaina bus pigesne ir rezultatas geresnis tik nevisada taip gaunasi Gyvenam ir mokomes.