Juk Pranas gerai paaiskino.
S2000 RWD, galas sveria tiek pat kiek priekieks ir dar prie to turi platesnes padangas gale.
Civic, Accord ir kitu FWD galas sveria maziau, padangos siauresnes, tad rankinis lengviau blokuoja ratus.
Norint gerai sureguliuoti rankini stabdi, vadovaukities servisine dokumentacija.
Ten svarbus kiekvienas milimetras. Kas moka, tam pavyksta is pirmo karto.
S2000 rankinis stabdis gal netaip efektyviai blokuoja ratus kaip civic/crx, bet pakankamai normaliai.
PSasnauskas parašė:
Tikrai ne pas visas.
Turėjau kelis civic'us, kur galėjai prie visai įdomių greičių skersas statytis. Rankinio reguliavimas, pagal dokumentaciją, visai ten toks tricky ir nėra lb lengvas.
O pas S2000 galas tiek pat sveria kaip ir priekis, todėl užblokuot galinius ratus reikia dar daugiau jėgos
pas Honda stabdžiai apskritai liūdna tema.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
|